Tordag

Sitter hemma hos min älskling nu, han själv har redan åkt till skolan :( Är inga fel att ha sovmorgon till 12:40, kan bara ta det helt lugnt. Fast har lovat att käka pannkakor med Sofie i skolan så ska ta bussen ner vid 11:24 hade jag tänkt. Annars var kvällen igår toppen, dock hann vi inte med sminket men det blir en annan kväll. Fick kolla vilken hudtyp jag hade och sedan analyserade vi huden i en annan maskin, och ifrån den sistnämna kunde de se vad man behövde för typ av produkter. Så jag beställde rengöringstvål, ansiktsvatten, ansiktslotion, ögonkräm och en jättebra ögonrengöring, allting perfekt för min hy. Och skulle det inte fungera som jag vill får jag pengarna tillbaka :) Dessutom är allt ekologiskt och inte testat på djur. Det kommer gå på en hel del dock, men är drygt som tur är och jag behöver inte betala själv tack och lov.

Men nu ska jag ta en långdusch och sedan smörja in hela kroppen med bodybutter, nomnom.
Dessutom skiner solen och jag är helnöjd. Och min älskling är bäst.

Här är hemsidan till hudvårdprodukterna:
http://www.artistry-europe.com/default.asp?lan=se&zone=introduction&num=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback