Onsdag

Nu har mer än halva skolveckan gått och imorgon börjar jag 12:40 och på det så är det bara grafiskt kvar denna vecka, hur skönt som helst. I alla fall har jag precis ätit lite mellanmål och nu ska jag packa upp och packa om, samt byta om innan jag ska åka tillbaka till Karlstad igen. Måste springa in på HM med mina nya byxor och byta dem eftersom gylfen redan gått sönder, köpte dem i lördags så känns ganska så surt. Sedan ska jag åka ut till Johan, han ska köpa färskt bröd som vi ska äta plus att jag tänker klämma i mig choklad. Myskväll blir det ikväll med andra ord, funderar på att dra med mig någon bra film också, hihi.

Nyser som en galning också, orkar inte vara förkyld :o


min johan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback