Onsdag

Äntligen onsdag vilket innebär att jag ska få umgås med Johan idag, har längtat som bara den. Dock är det några timmar kvar tills jag ska dit.
Men nu har det lugna på mitt lov börjat lägga sig, i morgon ska jag väl enligt planerna ut och äta och bowla med tjejerna i klassen. På fredag ska jag iväg på sminkkväll med Johanna, hon som ska fixa mig på balen. På lördag ska jag och Johan hjälpa Christoffer & Sofia att flytta, på söndag ska nog jag och Johan slappa hela dagen och sen på måndagen ska jag fota med Mia samt umgås med älskling. Sen är lovet slut.. :o Måste hinna plugga någonstans mitt i allt också.

Borde käka någon lättare lunch nu. Ikväll blir det i alla fall pizza, huhu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback