Onsdag

Emma och jag jobbade effektivt med projektarbetet till strax efter halv tolv. Var en såndär otroligt bra dag när allt fungerade och man i stort sett kunde gjort klart alltihop. Men båda två var skapligt trötta och hungriga så vi bestämde oss för att ge oss. Åkte med Emma in till stan och köpte mig en kalender, har bestämt mig för att börja strukturera upp lite mer i mitt liv nu. Dags att börja planera med andra ord! Tog sedan bussen hem till Johan vid typ tolv och var där i två timmar innan jag åkte hem.

Ska dricka upp mitt kaffe nu, är andra gången på två dagar som jag dricker kaffe. Vad händer?



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har nog köpt tre-fyra kalendrar under ett år haha ;D funderar på att köpa ännu en ny, de är dock dyra :/ men jag kladdar så mycket så vill jag ha en ny :P haha

Postat av: Emma

Kolla min blogg :) du har blivit utmanad !

2009-02-18 @ 22:38:27
URL: http://emmadahlen.blogg.se/
Postat av: Mia

Kaffedrickandet är ett tecken på att du börjar bli vuxen? ;D Tur att ja inte kom till er igår då, ja funderade bid tolvdraget på att åka in ^^ men skönt o höra att det gick bra :D

2009-02-19 @ 11:27:23
URL: http://mijajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback