Måndag

Fy vad jag är trött, ändå har jag sovit jättebra i natt. Hade lektioner från 9:30-13:30 idag, sedan åkte jag med sofie hem och satte mig med historian direkt. Har prov imorgon på imperialismen och första världskriget, har redan pluggat i två timmar och har kommit igenom 12 sidor och jag har antecknat som bara den, och är en aning slut i huvudet nu. Men har en paus nu och sedan ska jag sätta mig igen.. Lika bra att kämpa på och sedan njuta av att provet är gjort i morgon.

Känner att sportlovet är efterlängtat fast efter lovet är det en hel del saker, lika bra att bita ihop de sista månderna innan studenten. Men motivationen ligger på noll just nu och jag är så sjukt lat, vet inte vad som blivit med mig.
Har i alla fall fixat så jag får göra nästa historiaprov tidigare så kan jag åka till Göteborg 8-10 maj med Johan :D

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jag ska försöka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback