Lov

Nu har man äntligen fått ett efterlängtat lov, känns mycket skönt att få bara ta det lugnt i en hel vecka samt sova en del. Flöt på otroligt bra i skolan idag, var klar med veckans uppgift redan innan klockan elva. Piktrogram för OS gällde, Vancouver 2010 för min del. Blev helt okej, blev  i alla fall nöjd med affischen som jag gjorde senare. Efter det drygade jag och Sofie ända fram till strax innan ett då vi drog in till stan för att ta 13:05 bussen hem.

Idag ska jag mysa med min älskling, har inte träffats så mycket i veckan så längtar hur mycket som helst efter honom. Vill dra ut honom i snön, hihi.

Puss på sol, snö och lov.
(Okej, nu är det faktiskt mysigt med snö.)

Kommentarer
Postat av: emma

:D äntligen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback