Jag är lycklig

Nu är snart ytterligare en skolvecka över, allting går så otroligt fort just nu. Allt börjar närma sig nu, tänk att man om fyra månder har tagit studenten och tagit ett kliv ut i vuxenvärlden på riktigt. Det är fortfarande en längtan men jag kommer samtidigt sakna tryggheten jag har nu.

I alla fall, fått en ny uppgift i grafisk idag som jag ska börja skissa på sen. Hoppas jag kommer på något riktigt fiffigt som jag kan pyssla med i morgon.
Vid 18:40 ska jag ta bussen till Johan, idag behöver han som tur är inte plugga något när jag är där så då får vi kanske lite tid att umgås på riktigt. Denna vecka har han pluggat varje kväll och igår kom jag hem vid halv tio så hann bara äta lite med honom innan vi la oss. Det här är nackdelen med att vara tillsammans med en student. När det närmar sig en tenta blir det inte mycket tid till att umgås :( Det mest tråkiga är att han kommer plugga på hela mitt sportlov, det är ångest...

Men en sak, han är den bästa som finns ändå.
Han gör mig så otroligt lycklig,
och de här tre månaderna har varit de allra bästa i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback