Hos Johan

Nu sitter jag hemma hos Johan i min ensamhet. Han har precis gått ner till LLA för att kolla på någon hockeymatch med hans syster. Och jag orkade inte följa med så stanna kvar hemma och ska snart lägga mig i soffan och kolla på tv. Är jättetrött så kommer nog somna som en stock sen. Annars var dagen i skolan rätt ovärd, först var naturkunskapen inställd och då blev jag måttligt irriterad eftersom jag var så trött imorse. Sedan slutade vi vid 13:45 och inget värt hände på hela dagen, en aning surt måste jag säga.

Imorgon blir det i alla fall boxning på idrotten vilket ska bli riktigt roligt. Sedan en drös med dryga lektioner fram till 15:30, är i alla fall tur att jag ska umgås med Johan på kvällen. Vi ses rätt mycket nu för tiden, och från och med lördag ska jag prova och bo här i en vecka, vi får se hur det går, bra antar jag.

Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och längta efter min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback