Fredag

Min kväll blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men vad gör det? Nu kan jag för en gångs skull vara hemma och bara ta det lugnt. Visserligen hade jag gärna hängt i Johans soffa nu, men det får jag göra i morgon och resten av veckan. I alla fall fick jag sluta vid tre i skolan idag efter lite halvdant jobb under eftermiddagen, det behövs ordentlig mat i magen när man ska arbeta med datorer. Åkte vidare till mammas jobb och sedan blev det bergvik, sprang in på HM och hittade mina jeans i rätt storlek så köpte dem, så nu är jag nöjd. Sedan maxi innan vi åkte hem. Och ikväll har inget speciellt hänt, träffat pappa som jag inte gjort på en vecka. Skulle egentligen träffat både Malin och Lina men det blev tyvärr inte så..

I morgon ska jag åka till ikea och köpa min malm-byrå om Johan vill följa med som bärhjälp och om vädret tillåter, har ingen lust att dra ut i snöstorm. Lyckades få den efter att enbart frågat pappa en gång, riktigt skönt får jag säga. På kvällen ska jag ut och äta med Johan, ska bli jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback