Alla hjärtans dag

Det är lördag och jag är redan vaken, känns så otroligt typiskt att jag vaknar tidigt när det är helg. Men har sovit dåligt hela veckan..
I alla fall hade jag en jättetrevlig kväll igår. Gick över till Malin vid 18:00 och sedan kom Lina och Sofie strax där efter. Satt och tölade fram till 19:45 innan vi bestämde oss för att dra iväg och köpa mat på VP. Sedan blev det Let's dance och
Never Back Down, helt okej film faktiskt.

Idag är det ju faktiskt alla hjärtans dag. Och jag ska ju faktiskt "fira" det lite, jag och Johan bestämde dock att inte ge varandra något. Han ansåg att han kunde visa sin kärlek på ett annat sätt, och jag håller med. Vi ska i alla fall laga mat, hasselbackspotatis, fläskfilé och pepparsås :) också blir det självklart myskväll. Fast Johan ska mitt i allt se på hockey och det är väl bara att hänga på, är ju trots allt slutspel snart.

Men nu ska jag kila och vänta på frukost, tror pappa ska åka iväg och köpa frallor på bageriet, nomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback