Torsdag

Det är dåligt med uppdatering här och jag försöker bättra mig. I alla fall så var jag på handledning i skolan igår och efter det bar det av till arbetsförmedlingen för att skriva in sig där. Så nu har jag gjort allt jag kunnat hittills och kan ta det lugnt. Blev även stan med lillebror igår och senare kom mamma så käkade vi mat o sådär. Sedan köpte jag med färskt bröd som jag och älsklingen kunde äta på kvällen.

Idag har jag varit iväg med Mia till universitetet så att hon ska veta vart hon ska till veckan. Men annars mår min kropp mindre bra idag, när jag vaknade imorse var jag jätteyr och nu känner jag mig jättesliten. Ska snart krypa ner i soffan och se på film. Hoppas att jag känner mig piggare sen eftersom jag ska på hockey ikväll. Men det märks..


Färska mackor och te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback