Söndag

Nu är jag hemma, alltså hemma hos min familj. Man kan ju säga att jag har två hem eftersom jag pendlar mellan familjens hus och Johans lägenhet. Behöver jag nämna vart jag trivs allra bäst? hihi. I alla fall har jag handledning imorgon och det är anledningen till att jag befinner mig hemma, dock har jag inte fått mina böcker ännu så känns lite drygt att gå dit i en och en halv timme utan att egentligen behöva någon hjälp. Har inte något att göra heller, får väl klura på ekvationer och bli bäst på det eller något.

När jag kommer hem är det dags att börja söka jobb, jag vill tjäna egna pengar känner jag. Vi får se ifall jag lyckas med det innan jul. På eftermiddagen bär det av till Karlstad igen för att tillbringa natten hos min älskade, helt underbart måste jag säga. Dock får jag åka hem på tisdag eftersom jag har möte på arbetsförmedlingen på onsdag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback