röra.

Åh! Det här med att ta studenten, förbereda sig för framtiden osv är inte lika roligt längre. I början kändes det roligt att jag kunde välja vad jag ville göra, nu kan jag inte bestämma mig. Jag kom inte in i Grythyttan, reserv 11, så hoppas fortfarande. I och med det skickade jag ju in en ansökan till Komvux om att läsa matte c och naturkunskap b. Matte C finns här hemma så det har jag redan fått svar på att jag får läsa. Och det är där skon klämmer, jag måste betala ungefär 600 kr för två böcker jag behöver dit. Och det har jag inte ett dugg lust med, så nu vet jag inte om jag ska behålla min plats eller skita i det totalt. Varför ska det vara så himla jobbigt? Jag behöver egentligen inte matte c men min tanke var att ha något att göra samt kanske kunna höja mig lite i mitt såntdär jämförelsetal. Jag blir så förbannat osäker..

Ska hur som helst diskutera saken med mamma o pappa sen, höra vad de tycker. Vill hellre gå på gymnasiet ett år till känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback