Måndag

Här lovar jag en massa bilder i mina inlägg också skriver jag inte ens längre. Antagligen för att det har varit massa annat att tänka på samt att min dator är knasig. Men jag tror att jag har börjat få ordning på den så att jag kanske kan börja blogga lite mer regelbundet nu.

Mitt liv har tagit en ny vändning nu kan man säga. Jag slutade jobba i fredags och idag var min första dag på komvux. Känns riktigt bra än så länge, speciellt när man får gå på den nybyggda skolan som är jättefin. Och sedan kommer jag inte behöva gå upp några tidiga morgnar på ett tag. Har två lektioner i veckan och resten studerar jag hemma, jag ska ju som sagt läsa matte c. Kommer nog gå bra tror jag. Om femtio minuter ska jag träffa min mattelärare för att göra upp en studieplan.

Känner mig lite vuxen just nu, efter att jag varit iväg på informationen om kursen och skolan så gick jag till banken och fixade så att jag får in min lön på mitt konto + att alla utbetalningar från nordea hamnar direkt på mitt konto.


Har ätit underbart goda kesoplättar idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback