Måndag

Ny vecka, nya möjligheter. Jag gillar livet just nu, kanske för att jag gjort massa jobbiga saker som man behöver göra i vuxenlivet. Jag börjar slappna av och må bra igen, hösten är på gång och jag tycker ändå att det ska bli rätt så mysigt. Speciellt när jag har Johan, kort och gott hade inte mycket fungerat utan honom. Han har varit det absolut bästa stödet och han kommer nog vara det i fortsättningen också, tack och lov.

Jag går arbetslös och pluggar matte för att jag vill, inte för att jag egentligen behöver. Men det känns kul att ändå veta om att man ett par gånger i veckan har något att göra. Var iväg imorse på handledningen och nötte in massa regler från matte b. Mina böcker har inte kommit ännu, jag hoppas verkligen att de kommer imorgon så att jag kan börja plugga snart.

Måste sätta mig ner och planera in hur mycket matte jag ska plugga också, vad och när. Ska ju bara läsa fram till jul har jag tänkt, vore skönt att göra det så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback