lördag.

Det sker inte mycket uppdatering här längre, kanske för att jag inte har en väl fungerande dator. Sitter hemma hos Johan nu, det går inte ett enda bra program på tvn så jag har hamnat här. Är supertrött och tror bannemig att jag ska sova snart.
Idag har det varit en dag med fart i iaf, först va vi hemma hos Marcus och Ida, plus lilla Viggo och gav dem en nalle och grattade dem. Sedan bar det av ut i skogen för att plocka blåbär, vi har inte rensat klart ännu så vet inte hur mycket det är. Sedan gick vi ner till Färjestad och åt mat, efter det blev det en promenad med Marcus och Viggo o sedan tillbaka till Färjestad för att hämta en bok.

Imorgon är det söndag, min sista lediga dag innan jobbvecka, min ALLRA sista jobbvecka. Underbart skönt måste jag säga. Sedan väntas plugg på komvux, har i alla fall fått reda på att jag ska läsa matte C, men hjälp av min älskling. Skönt att veta vad som händer det kommande halvåret. Någon flytt verkar det inte bli i alla fall, känns bra på ett sätt.

Kommentarer
Postat av: Sofie :D

GL med matten ! :D

2009-08-10 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback