Jag mår bra!

Sitter hemma hos min älskade nu och funderar på det ena och andra. På vem jag var för ett år sen och vem jag har blivit nu efter studenten och fram för allt efter sommaren.. Sen jag träffade Johan har jag förändrats en hel del, jag har bl.a. verkligen lärt mig att ta mer ansvar. Och bara efter studenten och denna sommaren har jag utvecklats. Jag har lärt mig att känna mig trygg i mig själv och jag tycker att jag blivit en hel del mer framåt. Jag vågar mer än någonsin! Även om jag alltid kommer vara den tillbakadragna som inte lever för att stå i centrum.

Och jag har för en gångs skull tänkt på mig själv och brytt mig om vad som får mig att må bra. Jag har tänkt, tänkt och tänkt och mått ganska dåligt. Men efter många om och men har jag släppt det som gett mig ångest. Här och nu tänker jag fokusera på det som får mig att må bra. Jag tänker inte gå och grubbla över saker om ting som bara får mig att må dåligt.

Jag har tagit mig till en annan nivå, och jag mår så himla bra av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback