fullt upp.

Vilken dålig uppdatering från min sida, men det har varit lite fullt upp samt att vår dator + internet krånglar till tusen. Använder min miljoner år gamla bärbara som inte är riktigt hundra.
I alla fall tillbringade jag min helg i underbara Grebbestad hos några vänner till Johans familj. Det var en toppenhelg och jag kan inte säga annat än att jag trivs så fruktansvärt bra med både Johan och hans familj. Kan det bli bättre?
Har även ansökt om reservplats på komvux, blir det ingenting med det så är det raka vägen till arbetsförmedligen som gäller. Det är inte så jävla roligt att vara ung, arbetslös och på väg in i vuxenlivet. Men vore att få ett jobb så att jag kan tjäna lite pengar.

Har mitt sommarvikariat i 8 dagar till, blir färdig nästa fredag. Ska bli lite skönt för jag behöver variera mig en aning, men får i alla fall lön i augusti o september vilket är vääääldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback