20:29

Nu är jag hemma och ligger i sängen och slappar. Har inte hänt speciellt mycket sedan jag kom hem, kollat på tv, målat naglarna, ätit samt pluggat lite matte. Var ju och hämtade matteböckerna förut, vad tusan har jag gett mig in på egentligen? Jag fick ge upp till slut för att allt bara körde ihop sig i mitt huvud, och jag kan inte gå på handledartiden imorgon. Så jag hoppas att Johan kan förklara för mig, annars hans mamma.

Imorgon är det möte på arbetsförmedlingen klockan nio. Efter det ska jag gå hem och göra ett nytt försök på matten, och senare på dagen ska jag åka ner till Karlstad och Johan. Har lovat att laga mat tills han kommer hem, väldigt snällt av mig tycker jag.

Men ska nog gå och kolla på tv nu, och halvsova lite för jag är så sjukt trött. Ska även klura ihop en bra planering till matten. Fick även samtal om att jag fått naturkunskap b också, hoppas bara att de kan lösa det så att jag kan läsa kursen på distans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback