uttråkad.

Fy vad jag är uttråkad av att sitta och glo igenom miljoner papper och veta det ena och andra om massa djur, växter och svampar. Det börjar bli ganska tröttsamt nu och jag vill bara få provet överstökat så jag kan få lugna ner mig lite. Jag är så uppe i varv och lever nästan i en bubbla eftersom jag endast fokuserar på allt jag har att göra i skolan.
Ska verkligen bli skönt att komma iväg till Johan sen så jag kan tänka på annat en stund. Och eftersom han går iväg och kollar på fotboll så kan jag plugga det sista i lugn och ro, om jag ens orkar då..

Men det är bara att slå sig ner och köra på igen, avbryter det hela med att göra mig iordning sen i alla fall, skönt att ha något o se fram emot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback