21:51

Det är helg, det är fredag och jag är dödstrött. Har lovat att köra hem Christoffer och Sofia så måste vara vaken i några timmar till, och imorgon ska jag antagligen åka till Kristinehamn bara för att min bror ska ta sig hem. Har verkligen ingen lust att ta bilen dit och sedan åka hem igen, men men.
Är så jävla stressad över allt skolarbete som behöver göras och jag längtar efter Johan. Skulle verkligen vilja ha honom här nu, vi har umgåtts så mycket på senaste tiden att det bara känns konstigt när jag inte är med honom. Det blir mer och mer naturligt att vakna upp bredvid honom, inte utan honom.

Jag kan i alla fall vara lättad att jag fixat studentklänning, och så jävla snygg är den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback