Torsdag

Det här måste bannemig varit den skönaste dagen på väldigt, väldigt länge. Efter praktiken åkte jag till damen som ska sy in min balklänning, men vi kom fram till att vi ska vänta en månad innan vi ska göra det. Sedan åktej jag, mamma och brorsan ut till Bergvik och gick där tills det stängde typ.

Förövrigt sov jag hos Johan inatt :) Fast råkade somna i tredje perioden på hockeyn och gick bara upp o gjorde mig iordning o la mig också somnade på stört igen. Fattar inte hur jag kan vara så jäkla trött. Nu blir det i alla fall att göra sig iordning för att sova och sen invänta samtal från Johan.

Är bara fyra dagar kvar på praktiken också, sen är det lov. Fick även reda på att jag skulle till tandläkaren 7:30 på lovet. Men aldrig i livet säger jag så ska ringa o ändra den tiden inom kort.

Nu blir det sova innan det är dags för åtta timmars jobb o sen efterlängtad helg.
Puss på världens bästa Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback