torsdag.

Nu är det äntligen helg och lite tid från allt pluggande. Gjorde biologi-provet imorse, man fick välja ifall man ville göra det idag eller om en vecka. Och jag kände att jag bannemig inte suttit och pluggat helt i onödan så jag gjorde det. Märkte att det var skitsvårt, tog för givet att det skulle bli mitt första ig.. Men min lärare var snäll och rättade det och jag klarade det faktiskt, så nu är jag så jävla nöjd!

Fick även sluta vid tre på grafisk kommunikation så jag o Sofie drog hem med 15:15 bussen. Har käkat mellanmål och lite sånt och ska ta bussen till Karlstad om 50 minuter. Jag och Johan ska hem till hans föräldrar och grilla, så kvällen blir slapp och skön. Imorgon bär det iväg till Ullared, vilket ska bli roligt..dock måste vi gå upp rätt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback