tisdag

Hemma efter ett arbetspass på 8 timmar där man jobbat i stort sett hela tiden. Är så skoj när det är mycket o göra och man aldrig behöver sitta still. Dock märker man hur mycket det värker i fötterna när man stått i nästan 8 timmar och det helt plötsligt är slut på dagen.
På tal om allt jobb kan jag nämna en grej man inte gör varje dag, nämligen fixar namn- och nummerskyltar åt prinsen. Det är en del av det vi sysslat med idag.. hihi.



Nu ska jag snart börja baka cupcakes som jag ska bjuda på imorgon när jag kör sista dagen på praktiken.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack, nu kändes det som att det var ok att jag tog någon timme till att bara slappna av.. har prov imorgon :( men har varit nära på att spy igen så ja tror inte ja kan gå till skolan

Postat av: emma

Svar: juste.. visste att det var något sånt där ;O men vad jobbigt.. vill bli av med det där jävla provet.. men samtidigt så kan jag inget ;O haha

2009-04-07 @ 19:08:48
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback