tisdag.

Vilken jävla pluggis jag blivit..Jag kom hem från skolan vid fyra och käkade och kollade på tv till typ klockan fem. Efter det satte jag mig och pluggade i någon timme innan jag gjorde mat. Sedan har jag suttit och pluggat fram till nu, och nu är jag verkligen jättetrött så antar att jag kommer slockna så fort jag lägger mig i sängen.

Känner att jag har så mycket att göra nu och timmarna räcker inte riktigt till känns det som. Är ju i alla fall ledig imorgon så att jag kan sitta med biologin hela dagen, på kvällen åker jag till Johan. Sedan är det skola på torsdag 8:30-17:00 och efter det måste jag skriva klart religionsuppgiften som ska vara inne på tisdag. På fredag åker jag till Ullared med Johan, hans mamma och syster. På lördag åker vi hem till mig och umgås med mamma och pappa och sedan måste jag plugga resten av dagarna fram till onsdag då jag ska göra prov i historia. Måste även in med balklänningen till veckan, hur det nu ska hinnas med. Sedan på fredag åker jag i alla fall till Göteborg, så jävla skönt ska det bli! Då kommer jag få slappna av och må skönt och sedan få komma till skolan och inte ha något alls som behöver pluggas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback