sm-guld

Blev att gå på färjestad-hv71 igår eftersom Johans familj hade en biljett över, fick dock sitta utan Johan. Var drag utan dess like och de sista minutrarna på matchen trodde jag ärligt talat att jag skulle tuppa av. Vid 19:48 började ändå lugnet gå upp och när klockan slog 19:50 osv. tills 20:00 då hela jävla LLA exploderade... fy fan vilken känsla det är :) Fick ju uppleva förra guldet också. Sen gick vi hem till Johans mamma och åt cheeseburgare som hon köpt.

Nu sitter jag hemma hos älskling och ska snart åka iväg till Ominne där jag ska tillbringa nästan hela helgen, till lördag åtminstone. Ska bli väldigt mysigt eftersom Johan ska med, så nu kommer jag få slappna av till 110% i två hela dygn. Puss på ställen som gör en så lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback