nöjd med livet

Shit vad min blogg är tråkig, bara en massa jävla text om helt onödiga saker som händer i mitt liv. För det andra är jag så galet fotosugen så jag snart hoppar ur skinnet, borde kanske lösa det så blir min blogg dessutom mycket roligare.

Annars sitter jag bara o är så jävla nöjd med livet. Och tåget till Göteborg är bokat, vid 9-tiden 8 maj åker jag till Göteborg med Johan, Marcus och Ida. Det blir väl lite firande för mig och Johan också eftersom vi har ett halvår dagen innan vi åker. Kan verkligen inte fatta att vi har fem månader imorgon :) Allting har gått så otroligt fort och jag mår så himla bra med denna underbara människa i min närhet.

Kan man känna att man träffat rätt redan? Kan man känna redan nu att man vill leva med samma person resten av sitt liv? Känns verkligen som det är så, kan inte tänka mig någon annan än honom. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback