Måndag

Nu är jag trött på min bloggdesign och funderar på att fixa till den nu. Hade tänkt att gå ut och gå men åt nyss mat så är nog bra om jag väntar i en timma till eller något. I alla fall gick praktiken jättefort idag och vi hade och göra i stort sett hela dagen, sånna dagar gillar man.

Har annars insett att studenten närmar sig väldigt, väldigt mycket. Antar att det kommer bli en av de bästa stunderna i mitt liv. Är bara att vänta och se vart alla studentdagar bär när det är dags, kan inte säga mer än att jag längtar väldigt mycket. Och jag tänker inte oroa mig för framtiden förrän det är tid för det, det vill säga måndagen efter studenten. Nu ska jag leva livet fram tills dess att det blir att ta tag i något viktigt i livet.

Nu ska jag peta på designen och återkommer nog senare när jag fått ordning på det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback