måndag.

Min hjärna börjar protestera nu och jag känner att tröttheten börjar ta över, så jag kan lika gärna låta pluggandet vara nu för ingenting går in längre. Jag har pluggat tillräckligt och jag kan faktiskt ganska mycket så jag tror inte att provet blir några problem, om det blir slutprov senare eller inte märks. Ska läsa igenom mina anteckningar en gång till sen innan jag tar kvällen. Det värsta är att imorgon och på onsdag blir det en massa biologi-plugg eftersom det är prov på torsdag igen, orkar verkligen inte men antar att det bara är att bita ihop. Kan i alla fall säga att på torsdag tänker jag unna mig något rejält när jag varit så duktig som jag varit, jag brukar aldrig annars orka hålla humöret uppe för att plugga så effektivt som jag gjort nu de senaste dagarna.

I alla fall var det väldigt skönt att få träffa Johan igår. Kändes som en evighet men båda två kom fram till att det hela handlade om endast hela lördagen. Kanske kändes extra konstigt eftersom vi brukar träffas varje helg. Var i alla fall hur skönt som helst att få sova med honom inatt.

Nu tänker jag däcka i soffan ett tag och njuta av lite pluggvila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback