måndag.

Vilken dålig bloggare jag varit under helgen, men det har funnits annat att tänka på istället för att hänga framför datorn. Min lördagkväll var jättemysig och bilder kommer.

Igår umgicks jag med Johan hela dagen, slappade framför tvn, var ute och gick fyra kilometer samt lagade god mat :)
Är så skönt att Johan är med och engagerar sig i min viktnedgång, för ja är numera medlem på viktklubb.se. Egentligen behöver jag inte gå ned speciellt mycket i vikt men jag känner att mina matvanor börjar gå över styr och jag tackar inte nej till lite hjälp att bli av med några extrakilon precis till sommaren. Jag känner mig jättetaggad och har motionerat varje dag sedan jag gick med samt att jag hållt mig under mina 1300kcal alla dagar förutom i lördags, men då gick jag över eftersom jag drack alkohol. Så detta är en nystart som jag hoppas får mig på andra tankar.

I alla fall åkte jag hem vid 17:30 men vid 19:30 på kvällen ringde tandläkaren och sa att min tid idag var inställd och jag fick en ny i maj. Detta innebar att jag kunde stannat kvar hos Johan istället för att åkt hem, men mamma och pappa lånade ut ena bilen så jag åkte tillbaka och sov där :)

Nu ska jag renskriva min loggbok och efter det blir det promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback