lördag.

Idag började jag dagen med en promenad på 7 km, kan lova att det värker en del i kroppen nu, fast på ett väldigt skönt sätt eftersom jag vet om att jag gjort något bra. Ska snart ta tag i att göra mig iordning och städa rummet, det ser fördjävligt ut måste jag säga. Och jag måste komma på vad jag ska ha på mig ikväll när jag ska iväg och grilla. Vilka jävla problem man kan ha alltså. Känner att det är lite full rulle nu och det kommer mina helger vara framöver, nästa helg blir det antagligen Stockholm, helgen efter det ska jag antagligen på en dagstur till Ullared med Johan och hans familj och helgen efter det åker vi äntligen till Göteborg :)

Men nu är det dags att ta tag i saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback