Härlig lördag

Vilken hockeymatch igår, efter massa spänningar så fick färjestad till slut in 1-0 och hela jävla LLA exploderade. Stämning till 100 % när det är slutspel i Karlstad, fan vad gött. Innan det blev det baguette med folk i vip:en. Efter hockeyn körde jag folket in till stan och gjorde nog halva södra parkeringen arga när jag tog för mig och körde förbi alla (a) Sen åkte jag hem till Johan och sov, vilket innebar att jag fick vakna med honom idag :) Nu är jag hemma för att pappa ska ha xc90:n till Jönköping imorgon så blir mammas bil eller åka med broder ner till stan sen. Ska äta mat med Johan ikväll och se på Patrik 1,5. Myskväll med andra ord, det längtar jag efter.

Men nu ska jag ut o tvätta bilen och njuta av det fina vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback