Härlig dag

Åh vilket underbart väder, dock har vi inte haft någon tid på praktiken som vi kunde tillbringat ute. Har varit ganska mycket o göra vilket är skönt, för då går tiden fort. I och för sig gick jag till posten med ett paket som var fellevererat och sen drog vi av plast från Martin Öhlin's släp + kikade på när de åkte samt när Henrik skulle köra in mustangen. Fan, Sofie och jag stod typ och dregglade över bilen och va väl i alla fall skapligt nöjda när vi fick torka av den, haha.


typ en sån här bil var det. Imorgon blir det vita stripes på den :)

Nu sitter jag hemma och väntar på mat, har precis packat iordning mina saker för jag ska åka hem till Johan idag. Ska bli väldigt skönt för jag längtar efter honom hur mycket som helst. Synd att han är sjuk, annars skulle det varit underbart skönt med en promenad i detta förbannat sköna väder.

Hoppas det blir mycket att göra på praktiken imorgon, antar att det blir en del rensning till wafab och lite montering på bilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback