fredag.

Nu har jag bestämt mig! Efter att ha försökt själv miljoner gånger så börjar jag inse att jag inte klarar det på egen hand. Behöver en spark i rumpan och lite motivation för att lyckas.

Sitter i alla fall nyduschad hemma hos Johan och väntar på att han ska komma hem, som han gör om typ en timme. Ska åka hem idag men vill säga hejdå till honom innan jag kilar iväg. Ska dock promenera bort till Smartreklam och hämta en grej innan jag åker hem. Vad som händer idag vet jag inte ännu, får se ifall det kanske blir en mammakväll :) Imorgon tror jag i alla fall att det blir grillning med Sanna, Jonathan, Robin och Charlin :) trevligt, trevligt isf.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grillning kommer bli awesome :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback