19:51

Vilken kass uppdatering det blir när jag är hos Johan. I alla fall är jag svintrött nu eftersom jag vaknade när Johan gick upp, vilket slutade med att jag somnade i soffan vid halv fem. Städade i alla fall Johans hall, toalett och kök idag, snäll tjej är jag. Sedan kom han hem vid typ 11:15 vilket var skönt :D

Nu är jag hemma och slappar, imorgon ska jag ut och äta lunch med Johan :) Vad som händer senare vet jag inte, ska i alla fall sova hos honom men han drar iväg vid halv nio och kollar på fotboll. Jag hoppas i alla fall att det är sol så man kan sitta på balkongen och njuta senare på dagen, vore verkligen hur skönt som helst.

Nu ska jag kolla på P.S I love you och äta godis (fy!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback