16:25

Ännu en dag med massa plugg, jag har dock inte varit lika effektiv idag som igår. Blir att ta igen det ikväll när jag är hos älskling. Johans mamma och syster är nämligen på bingo i Forshaga så de kommer förbi och hämtar mig sen när det är klart.
Det sköna denna vecka är att jag bara har skola måndag, tisdag och torsdag. Men två av dagarna har jag prov.. kan bara säga att på torsdag, när biologin är gjord så kommer jag jubla. Denna helg har varit fördjävlig och jag har suttit i flera timmar men undrar om jag ens lärt mig något. Och jag antar att resten av veckan kommer bli lika jävlig den... usch!

Tack och lov är det de sista proven i naturkunskap och biologi. Det är nästan att hurra för, studenten närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback