Trött och sliten

Idag vilar jag kroppen. Är så otroligt trött och sliten, trodde nästan jag hade feber i morse. Men jag gick upp, körde mamma till jobbet och åkte sedan ut till skolan för nästan tre timmars biologi. Träffade på Sofie en sväng innan jag åkte och köpte lunch och åkte ut till praktiken. Fick börja jobba direkt, satt o rensade skyltar o texter, åt lunch, fortsatte rensa o sen fick ja följa med till Ilanda o lämna en bil. Jag fick för första gången i mitt liv köra va de kallar "en liten skåpbil" men inte är den liten alls, men det gick bra o Henrik fick köra den tillbaka. Fortsatte rensa, blev inte färdig men åkte från praktiken vid 16:10 ungefär.

Spenderat all tid i soffan sen jag kom hem, orkar inte gå ut o gå som jag skulle gjort idag. Min kropp säger verkligen nej och det är bäst o lyssna på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback