Trevlig kväll

Idag är det en såndär dag som man inte orkar göra något alls. Jag har legat och degat i soffan hela dagen och varit både trött och bakfull. Men det är värt det för jag hade kul igår, det hör ju inte till vanligheten att jag går ut och roar mig sådär med alkohol osv. Men igår gjorde jag det, Charlin hade fest eftersom hon fyllt år för ett tag sen. Nästan hela klassen var där tror jag.

I alla fall började det med att jag mötte Lina min mycket saknade vän på bussen ner till stan. Vi sprang sedan vidare till Score för att gå på toa och sedan skildes vi när vi skulle åt olika håll. Jag åkte iväg och mötte upp Viktoria och Cherie och vi fixade lite saker innan vi gick vidare mot lokalen där festen var. Sedan va det typ över med en gång, antar att det gick så fort för att det var kul.. för vi var ändå där i fyra timmar. Sedan var det helt plötsligt bara jag o Charlin kvar och vi hade turen att Sofie ringde och hon kom och hämtade oss och körde oss in till stan. Vi försökte bli uppskrivna på vip listan för att komma in på arena gratis eftersom klockan redan var 01:00 då. Men blev aldrig så, så vi gick en sväng och satte oss på torget där vi träffade på Elin och sen kom Sofie och André och hämtade mig. Så var min kväll, den var rolig.. Fast det hade kunnat bli 100 gånger bättre om Emma och Mia hade varit med.

Men snart blir det utgång med klasskompisar igen, helt knäppt att man har bättre kontakt utanför skolan, men jag klagar inte, det är kul. Nu ska jag äta god mat och slappa, kanske åker upp en sväng och kollar läget på en fest här hemma. Det märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback