Torsdag

Ligger i sängen nu som vanligt. Lyssnar på musik och försöker skriva färdigt min textkommunikationsläxa som är till imorgon, texten blir dock väldigt dålig men det är bättre än ingenting. annars hade jag första biologilektion idag, vilket var helt okej. Sedan har jag även ringt min praktikplats och fixat sånt man måste fixa ibland. Sedan var det textkommunikation på fem personer :S vi gick till någon fotoutställning och sedan skulle vi skriva om det till imorgon.

Jaja, imorgon är det lektion i text till lunch och sedan skulle vi få sluta för dagen tror jag. sedan är det ingen mer skola förrän vecka 41, eller ja, jag ska in till skolan måndag eftermiddag på min fotolektion och torsdagförmiddag på biologilektionen.

Imorgon blir det även lite fest också, det var ett tag sen så det ska bli riktigt roligt! Nu måste jag fortsätta skriva min dumma text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback