Snart helg

Helgen närmar sig, så välbehövt kan jag bara säga. Är så otroligt sliten så i helgen ska jag sova en massa o bara ta det lugnt. Förutom imorgon då för då blir det party så det står härliga till. Tillsammans med massa trevligt folk för den delen.

Annars har det vart en ganska vanlig dag, typ. Hämtade upp Sanna vid Pråmen imorse sen åkte vi ut till Gustavsberg där vi skulle ut o gå i skogen tillsammans med biologigruppen. Det var otroligt tråkigt eftersom 3 km gick i snigelfart o tog över en timme! Sen kom vi iaf äntligen tillbaka o vi drog till sjukhuset o hämta min matlåda o sen körde jag hem Sanna. Sen praktik hela eftermiddagen och min hjärna stannade nog hemma för ingenting har gått bra idag tycker jag. När jag kom hem blev det iaf ut o gå 2,5 km o nu har jag träningsvärk i rumpan o låren, det är ruggigt gött ändå. Nu är det hockey som gäller, Färjestad leder med 2-1 vilket är hur gött som helst (a) jag är en tönt, haha.

Nu måste jag fixa matlåda tills imorgon eftersom ingen är hemma o kan göra det åt mig ;( men klagar inte när mamma o pappa åker bort lite, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback