Onsdag

Nyss kommit hem nu i stort sett. Har haft mycket o göra på praktiken idag. Bland annat fick jag börja med att montera folie och en text på två plåtbitar till Karlstad Hemmabio, det var första gången jag fick göra något sånt själv :) Praktiken blir ännu roligare när de låter en göra lite mer "avancerade" saker istället för att rensa o skära hela dagarna, iofs tycker jag det är lite roligt ändå, men jag är väl som pappa säger "en klippa och klistra" iaf var jag så när jag var yngre, det sitter nog kvar.

Nu väntar jag på att mamma ska komma tillbaka med bilen så kan jag åka upp till sisu och gå 5 km :) Är duktig nu tycker jag, dock gick jag aldrig tors-lör förra veckan iofs inte söndagen heller men då klippte jag gräs i 3,5 timmar istället.  Det börjar märkas på kroppen nu och det gör allting ännu roligare och jag blir väldigt peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback