Min dag

Nu är jag hemma efter en hel dag på praktiken, gjort saker exakt hela dagen (8-16) så jag är lite trött. Det tar på krafterna att stå upp hela tiden så jag säger bara tack till den som uppfann gummimattor (hehe). Imorgon får det bli träningsskorna med inläggen i, för mina knän mår inge vidare.

I alla fall har jag fått gjort massa roliga saker idag, är så kul där jag är för den ena killen låter mig prova o han har lärt mig jättemycket på bara tre dagar. Är mycketmycket roligare när de som arbetar på ett företag verkligen försöker lära ut något, så jag är väldigt nöjd. Vid fyra åkte jag och hämtade mamma, sedan åkte vi till Christoffer och jag pluggade biologi och åt innan pappa kom och hämtade mig.

Nu ska jag ta bilen till abborrtjärn och ta en promenad, som jag faktiskt längtat efter hela dagen. Efter det är det vila som gäller, helt otroligt att man kan bli trött av att arbeta på ett annat sätt + att jag numera hela tiden arbetar med kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback