Måndag

Måndag vilket innebär ny skolvecka och även den sista på fyra veckor. Jag har ingen större lust att lämna klassen redan och gå på praktik, men det är bara att gilla läget.

Skoldagen gick väldigt fort idag. Naturkunskap, svenska, lunch och sedan historia. Vid 14:00 skulle det ind. valet börja men vi gick dit och fick veta att det var en masa krångel så vi fick gå därifrån redan 14:10, mötte Sofie utanför sitt klassrum och de hade inte fått någon lärare så vi tog bilen hem istället.

Nu ligger jag i sängen och är hur trött som helst! Borde gå ut och röra på mig lite, men har ingen lust just för tillfället. Och det är ju faktiskt fint väder ute så jag får nog tvinga mig själv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback