Måndag

Idag är det en sån här dag då kroppen säger nej till allting. Ville inte gå upp, ville inte ha praktik, frös, var trött o allt genom hela dagen har varit i stort sett negativt. Så när jag satt i bilen påväg hem bestämde jag mig för att inte göra ett dugg när jag kom hem förutom att laga mat o det har jag redan gjort så nu blir det soffan resten av kvällen. Okej, en bra sak idag och det är att jag antagligen bara har fyra arbetsdagar denna veckan, det är förmodligen stängt på fredag vilket innebär ledigt för mig vilket jag inte tackar nej till. Då har jag tid att både plugga och städa i helgen och kanske gå ut om det skulle vara så. Sen är det dags att komma tillbaka till skolan igen, på något sätt känns det skönt för jag saknar vissa personer i klassen.

Men nu blir det mjukisbrallor, duntofflor och soffan. Kanske lite te på det också? Och en varm vetekudde, myskväll alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback