Lördag

Åh, en sån här lördag som bara försvinner förbi så man knappt hinner tänka. Jag har hunnit gå, klippa gräset, baka klart o göra mig iordning. Känns som jag gjort saker hela tiden idag, känns bra. Dock hade jag behövt både städa o plugga men det hinns väl inte med o i morgon hinner jag inte heller. Då blir det fota i Kristinehamn o Karlstad till projektarbetet med Mia, Emma o Marie. Blir nog trevligt kan jag tänka mig och sen på måndag är det dags för sista praktikveckan också, på gott o ont känns det som.

Nu snart ska jag köra herrarna i familjen + två till, till LLA, de ska på hockey o jag är inte så avundsjuk för en gångs skull. Får mysa med mamma istället o se ifall det händer något mer roligt som det kanske gör? hehe. I alla fall ska mamma o jag mumsa i oss bakad potatis o räkor, hur gott som helst ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback