Höst

Ja nu är det bannemig höst. Idag hade jag stövlar och höstjackan när jag gick till stan, sov hos min bror i natt. Hade inte klagat om jag haft vantar för händerna var väldigt kalla. Men för en gångs skull var det roligt att få ta på sig stövlar och se lite normal ut eller vad man ska säga. Annars är det tråkiga kläder och slitna lacoste-skor som jag bär under praktiken men idag hade jag ju biologi på morgonen innan praktiken.

Sen när jag befann mig på praktiken fanns det nästan ingenting att göra. Delade saker till Länsförsäkringar och rensade flash-loggan, sen gick jag hem till brorsan vid 15:45 och sen kom mamma och hämtade mig.

Nu är jag stentrött eftersom jag hade ont i magen i natt. Vaknade till och med av det och låg i över en timma och väntade på att det skulle försvinna. Trodde nästan jag skulle bli magsjuk men nu har det onda gått över som tur är.


Från brorsans fönster, riktigt fint ute ju. Hösten kan faktiskt vara fin också.
Speciellt när solen skiner och man blir glad, då är hösten fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback