Helg

Det är helg vilket är hur skönt som helst. Sov nog även ikapp alla timmar jag missat under veckan inatt. Jag vaknade klockan tolv o det har jag inte gjort på så sjukt länge så var ganska förvånad när jag vakande till och kikade på klockan.

Igår, praktik 8-16, hade verkligen fullt upp hela dagen o sen fick jag stressa hem som bara den för o hinna med min buss till stan 17:20. Hann med den, mötte upp Sanna och vi drog ut till Charlin. Käkade pizza o började dricka. Alex kom, vi började spela guitar hero o amanda kom, sen kom emma o hennes två kompisar också. Vid halv 10 drog vi in till stan o det blev arena resten av kvällen, va helt okej o jag träffade Malin o Lina som jag inte träffat på jättelänge. Den enda som saknades var ju Mia :( Jag saknar dig ju.

Ikväll är det hockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback