Trött

Nu är jag hemma efter att ha fotograferat och härjat mellan typ 7:00-11:30. Blev väldigt bra bilder och det gör en ännu mera peppad till nästa fototillfälle, hur kul som helst. Jag tog 12 bussen hem till Forshaga och det första jag såg i postlådan var ett stort kuvert från tema skolfoto(?), stora bilden blev dålig fast för en gångs skull blev jag nöjd med det som är endast på mig.

I alla fall har jag suttit och kollat igenom alla bilder vi tog och nu håller jag på att koka jasminris också blir det currysås på det (bara kycklingen som fattas). Är hur hungrig som helst så käk kommer inte sitta ett dugg fel och sen tänker jag ligga i soffan resten av dagen, är så himla trött.



















Hotell Bilan från pappas jobb när Emma och jag hämtat och lämnat grejer.


Ris, currysås och kyckling. (typ Emmas "fel" att jag börjat gilla curry helt plötsligt).


Vi var uppe i tid imorse, redan 4:30. Här sitter vi och väntar på vår kära buss nummer 3.


Mia och jag busar bland löven under ena fotograferingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback