Trevlig dag

Idag har det varit en heldag med Lina och Malin. Vi tog bussen ner till Karlstad vid 9:40, gick på stan en sväng innan vi tog bussen ut till värmlandsoperan vid 11:30. Vårt mål idag var nämligen att se musikalen Spring Awakening, väldigt bra var den faktiskt :)
Sedan gick vi in till stan och begav oss till T där vi käkade den godaste lasagnen som finns, satt även där och pratade en stund. Sedan blev det stan en stund och sedan tog vi 16:40 bussen hem. Har köpt mig två koftor, ett par jeans och en väska idag och jag är nöjd.
Vid 19:20 ska jag och Malin dra till Deje badhus och motionssimma i en timma. Hurtiga tjejer är vi, sedan lär man vara lagomt trött och sliten ikväll så därför borde jag ta och baka kladdkakemuffins till min praktikplats, ska åka dit och hälsa på i morgon tänkte jag. Även ta en tur förbi farmor och kolla hur hon mår och sedan blir det mys + hårfärgning hos Lina på kvällen.

En mycket bra dag idag måste jag säga.


Foto: Johanna Sterner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback