Tisdag

Åh, sen när hade jag problem med att somna senast? Men igår gick det verkligen inte att komma till ro och jag låg och vände mig i flera timmar. Så imorse var jag otroligt trött och hade verkligen ingen lust att kliva upp. Idrott på morgonen och det känns verkligen i kroppen om det ligger en bra frukost i magen eller inte. Jag blev trött för nästan ingenting. I alla fall så slutade vi 14:20 idag så jag har precis kommit hem. Ska samla lite krafter, äta och ta på mig bekväma kläder innan jag sätter mig med biologin. Får se hur länge jag orkar sitta idag för jag är hur trött som helst nu, får nog trycka i mig lite kaffe så jag vaknar till.
Annars är det ingen mjukstart i skolan. Förutom biologiprovet har jag naturkunskap, historia och svenska som ska vara klart i början av nästa vecka. Så i helgen lär jag få plugga en del igen, om jag inte på något vänster skulla göra färdigt allt på torsdag men det tror jag inte för då lär vi få läxa i textkommunikationen istället. Nä, pga allt o göra så längtar jag tillbaka till praktiken nu. Bortsett från att det är bättre personer att umgås med i skolan :)

Och nu verkar det mesta vara påväg åt rätt håll igen och på rätt spår. Så jag mår himla mycket bättre nu än i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback